new%20year.jpg

Siitä on pitkä aika, kun minulla on viimeksi ollut hauska uusivuosi. En oikeastaan edes muista milloin sellainen on ollut, varmaankin joskus lapsena. Viime uusivuosi oli ihan ok, sillä vietin sen exäni kanssa. Tunnen oloni yleensä yksinäiseksi uutenavuotena. Tuntuu, että kaikilla muilla on bileitä, joihin minua ei kutsuta. Kaverini ovat joko sukulaistensa tai sellaisten kavereidensa kanssa, joiden joukkoon en kuulu. Yleensä olen perheeni kanssa kotona. Tänäkään vuonna ei varmaan edes ammuta raketteja. Mättöä kyllä on.

Olin joulupäivänä bailaamassa opiskelukaverini Katin kanssa ja hän kertoi menevänsä ehkä Antin kanssa samoihin bileisiin. Olin tästä tiedosta todella innoissani. Voisinhan pyytää Antilta pääsyä näihin bileisiin, Katin seuraksi. Eilen Kati kuitenkin kertoi menevänsä toisiin bileisiin, joihin hänen ihastuksensakin on menossa. Siinä meni se mahdollisuus hauskaan uudenvuoden viettoon ja Antin näkemiseen. Jee.

Muutaman kotopuolen kaverin kanssa koitetaan saada joku paikka, jonne voitaisiin mennä. Heidän kanssaan olisi tosi kiva viettää uusivuosi tänä vuonna, sillä nähdään nykyään niin harvoin. Olen kuitenkin varma, että todella moni heistä ei tule, he kun haluavat viettää uudenvuoden omien poikaystäviensä ja sukulaistensa kanssa. Ja ne, jotka tulevat, tulevat poikaystäviensä kanssa. Tulen tuntemaan oloni taas ulkopuoliseksi heidän seurassaan ainoana sinkkuna.